A A A

CONTACT.png

Klantadviescentrum

Heeft u vragen op het gebied van zorg, diensten, welzijn of wonen? Of over wachtlijsten en bemiddeling van zorg? Onze klantadviseurs staan u graag te woord.

 

Het Klantadviescentrum ondersteunt u bij het zelfstandig wonen en helpt bij het vinden van passende hulp.

 

Hoe werkt het Klantadviescentrum?
Onze klantadviseurs kennen de zorg en de dienstverlening voor ouderen als geen ander. Veel van uw vragen kunnen ze direct en snel beantwoorden. Eén telefoontje is dan voldoende.

 

Ook bij ingewikkelde problemen kun u het Klantadviescentrum bellen. De klantadviseurs zetten, samen met u, uw persoonlijke wensen op een rij. Op basis daarvan krijgt u een advies op maat. Vervolgens stellen de klantadviseurs alles in het werk om uw vraag om te zetten in concrete hulp.

 

0900 – 321 321 3 (€0,01 per minuut)

 

Het Klantadviescentrum is altijd bereikbaar.

(0900) 321 321 3 (€ 0,01 p.m.)
info@paletgroep.nl

Bel mij terug

Heeft u een vraag en wilt u door ons teruggebeld worden?

Deel deze pagina op: