A A A

Headerbeeld.png

Maaltijden aan huis

 In de keuken van Van Smaak (MaaltijdServiceNoord) worden dagelijks verse maaltijden bereid. Per week bepaalt u, aan de hand van een menukaart, zelf wat u eet. Wilt u liever geen zout, minder vet of heeft u een andere wens? Laat het Van Smaak weten en uw maaltijd wordt daar, indien mogelijk, op aangepast.

Bij Van Smaak kunt u kiezen uit koelverse, diepvries, vegetarische en warme maaltijden. Ook mag u deze combineren. De koelverse maaltijden bereiden de koks met zorg in eigen keuken. Uw bestellingen doet u via de menukaart. Deze ontvangt u van uw chauffeur en geeft u elke week ingevuld weer mee. Ook kunt u uw maaltijden elektronisch bestellen. De maaltijden van Van Smaak warmt u eenvoudig op in uw magnetron. Hebt u geen magnetron, dan kunt u er bij Van Smaak eentje huren.

Elke chauffeur heeft een vaste route, zodat de chauffeurs u kennen én u een vertrouwd gezicht ziet. Wilt u niet gebonden zijn aan vaste bezorgtijden, dan kunt u gebruikmaken van de sleutelservice. Dit betekent dat Van Smaak uw sleutel met zorg zal beheren en de maaltijd bij u in de koelkast of diepvries gezet wordt. De koelverse maaltijden worden een dag van tevoren bezorgd. U kunt dan zelf kiezen hoe laat u de maaltijd opwarmt en gaat eten. Van Smaak bezorgd ook warme maaltijden bij u thuis. U kunt dan meteen aan tafel. De warme maaltijden worden in bepaalde gebieden bezorgd, dus neem contact op met ons Klantadviescentrum voor meer informatie.

Kosten
De basisprijs voor een koelverse maaltijd is € 6,95 en voor leden van DienstenPalet € 6,80. Neem contact op met ons Klantadviescentrum voor meer informatie over bijvoorbeeld de prijzen van diepvries- of warme maaltijden

Eten in onze wijkrestaurants
Naast de maaltijdservice kunt u ook gezellig langskomen in één van de wijkrestaurants van Palet. Iedere dag kunt u in het restaurant terecht voor een ontbijt, lunch of warme maaltijd. Kijk bij Locaties voor een overzicht van onze restaurants. Wilt u zich meteen aanmelden of heeft u vragen? Vul onderstaand formulier in of bel met het Klantadviescentrum, (0900) 321 321 3. Palet biedt u een ruime keuze uit diensten. Wilt u weten welke diensten u allemaal in Leeuwarden en Noordwest Friesland kunt ontvangen? Klik hier voor een totaaloverzicht van ons dienstenaanbod.

 

Leverancier

Van Smaak

Leveranciers
LeverancierPrijs
Van Smaak

Aanmelden of meer informatie aanvragen

[x]

Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden DienstenPalet lidmaatschap

Wat houdt het DienstenPalet-lidmaatschap in?

  • Uw DienstenPalet-lidmaatschap geeft voor alle thuiswonende gezinsleden, wonende op 1 adres, toegang tot het gebruik van kortingen op producten en diensten van leveranciers, collectieve verzekeringen en workshops.

Wat is de duur van uw DienstenPalet- lidmaatschap?

  • Uw lidmaatschap is voor minimaal 1 jaar en loopt vanaf de maand van opgave tot een jaar daarna.
  • Uw lidmaatschap wordt ieder jaar automatisch met 1 jaar verlengd.

Hoe betaalt u uw contributie?

  • U betaalt uw contributie jaarlijks vooruit.
  • U kunt per automatisch incasso betalen of u ontvangt een factuur.

Kunnen de kosten voor uw DienstenPalet -lidmaatschap of de voorwaarden wijzigen?

  • DienstenPalet kan de contributie en/of voorwaarden van het lidmaatschap per 1 januari wijzigen. Wijzigingen worden in december door middel van een brief bekend gemaakt en/of vanaf de maand van opgave.
  • Zodra u zich heeft opgegeven voor het abonnement van DienstenPalet gaat u akkoord met de algemene voorwaarden van DienstenPalet die u toegestuurd zijn of kunt vinden op de website www.paletgroep.nl

Hoe kunt u uw DienstenPalet -lidmaatschap opzeggen?

  • Een opzegging van uw lidmaatschap kunt u op onderstaande manieren doen:
    1. schriftelijk naar Palet Bedrijfsbureau t.a.v. DienstenPalet, Badweg 1, 8934 BW Leeuwarden,
    2. via de e-mail
    3. via het KlantAdviesCentrum op telefoonnummer 0900 321 321 3 (0,01 p.m.)
  • Vermeld bij uw opzegging altijd uw naam, adres en pasnummer.
  • U dient uw opzegging 1 maand van te voren door te geven. Op de Paletpas kunt u zien in welke maand u lid bent geworden.

Wat gebeurt er nadat u uw DienstenPalet-lidmaatschap heeft opgezegd.

  • U ontvangt van ons een schriftelijke bevestiging van opzegging.
  • U blijft lid van DienstenPalet tot de maand waarin u zich hebt opgegeven. Dit kunt u op uw Paletpas terugvinden.
  • Het restant van uw betaalde abonnementsgeld over het lopende jaar wordt niet terug betaald.

Wat gebeurt er als u uw contributie te laat betaalt?

  • Indien u binnen veertien dagen na herinnering niet heeft betaald bent u direct in verzuim.
  • DienstenPalet heeft dan het recht om naast uw contributie ook de incassokosten bij u in rekening te brengen.
  • Als u meer dan 3 maanden achterloopt met uw betaling, beëindigen wij per direct uw lidmaatschap. U blijft verplicht alle openstaande bedragen te voldoen.

(0900) 321 321 3 (€ 0,01 p.m.)
info@paletgroep.nl

Bel mij terug

Heeft u een vraag en wilt u door ons teruggebeld worden?

Deel deze pagina op: