A A A

DETAILPAGINA-DIENSTEN.png

Wassen en stomerij

Palet helpt u graag bij het doen van de was. U kunt uw was bij één van onze locaties afleveren en schoon weer ophalen. Mocht dat niet lukken, dan halen we uw was graag bij u op en leveren het schoon weer thuis bij u af. Ook wanneer u kleding heeft die naar de stomerij moet, staan wij graag voor u klaar.

U kunt uw kleding en textiel brengen bij alle depots van Edelstomerij Miedema, in Wijkzorgcentrum Sint Jozef in Leeuwarden en Nij Statelân te Menaam. Stomerij Miedema zal daar op een vast moment uw was afhalen en verzorgen. De was wordt vervolgens bij u thuis afgeleverd.

U kunt uw was ook door de professionele wasservice van woonzorgcentrum Skilhiem in Stiens laten wassen of stomen. Iedereen kan van deze service gebruik maken. Lever uw was aan bij de receptie van Skilhiem in speciale waszakken. Deze zijn bij de receptie verkrijgbaar.

Kosten
Als u uw textiel aflevert tijdens het inloopspreekuur bij de receptie van het Wijkzorgcentrum Sint Jozef, krijgt u 10 % korting op de normale prijzen. Er worden dan ook geen kosten voor het halen en brengen in rekening gebracht. U betaalt bij aflevering. Leden van DienstenPalet ontvangen 10% korting in de winkels en depots van Edelstomerij Miedema.

Het Klantadviescentrum kan u meer informatie geven over de diverse stomerij -en wasprijzen. Wilt u zich meteen aanmelden of heeft u vragen? Vul onderstaand formulier in of bel met het Klantadviescentrum, (0900) 321 321 3.

Palet biedt u een ruime keuze uit diensten. Wilt u weten welke diensten u allemaal in Leeuwarden en Noordwest Friesland kunt ontvangen? Klik hier voor een totaaloverzicht van ons dienstenaanbod.
Leveranciers
LeverancierPrijs
Miedema Edelstomerij

Aanmelden of meer informatie aanvragen

[x]

Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden DienstenPalet lidmaatschap

Wat houdt het DienstenPalet-lidmaatschap in?

  • Uw DienstenPalet-lidmaatschap geeft voor alle thuiswonende gezinsleden, wonende op 1 adres, toegang tot het gebruik van kortingen op producten en diensten van leveranciers, collectieve verzekeringen en workshops.

Wat is de duur van uw DienstenPalet- lidmaatschap?

  • Uw lidmaatschap is voor minimaal 1 jaar en loopt vanaf de maand van opgave tot een jaar daarna.
  • Uw lidmaatschap wordt ieder jaar automatisch met 1 jaar verlengd.

Hoe betaalt u uw contributie?

  • U betaalt uw contributie jaarlijks vooruit.
  • U kunt per automatisch incasso betalen of u ontvangt een factuur.

Kunnen de kosten voor uw DienstenPalet -lidmaatschap of de voorwaarden wijzigen?

  • DienstenPalet kan de contributie en/of voorwaarden van het lidmaatschap per 1 januari wijzigen. Wijzigingen worden in december door middel van een brief bekend gemaakt en/of vanaf de maand van opgave.
  • Zodra u zich heeft opgegeven voor het abonnement van DienstenPalet gaat u akkoord met de algemene voorwaarden van DienstenPalet die u toegestuurd zijn of kunt vinden op de website www.paletgroep.nl

Hoe kunt u uw DienstenPalet -lidmaatschap opzeggen?

  • Een opzegging van uw lidmaatschap kunt u op onderstaande manieren doen:
    1. schriftelijk naar Palet Bedrijfsbureau t.a.v. DienstenPalet, Badweg 1, 8934 BW Leeuwarden,
    2. via de e-mail
    3. via het KlantAdviesCentrum op telefoonnummer 0900 321 321 3 (0,01 p.m.)
  • Vermeld bij uw opzegging altijd uw naam, adres en pasnummer.
  • U dient uw opzegging 1 maand van te voren door te geven. Op de Paletpas kunt u zien in welke maand u lid bent geworden.

Wat gebeurt er nadat u uw DienstenPalet-lidmaatschap heeft opgezegd.

  • U ontvangt van ons een schriftelijke bevestiging van opzegging.
  • U blijft lid van DienstenPalet tot de maand waarin u zich hebt opgegeven. Dit kunt u op uw Paletpas terugvinden.
  • Het restant van uw betaalde abonnementsgeld over het lopende jaar wordt niet terug betaald.

Wat gebeurt er als u uw contributie te laat betaalt?

  • Indien u binnen veertien dagen na herinnering niet heeft betaald bent u direct in verzuim.
  • DienstenPalet heeft dan het recht om naast uw contributie ook de incassokosten bij u in rekening te brengen.
  • Als u meer dan 3 maanden achterloopt met uw betaling, beëindigen wij per direct uw lidmaatschap. U blijft verplicht alle openstaande bedragen te voldoen.

(0900) 321 321 3 (€ 0,01 p.m.)
info@paletgroep.nl

Bel mij terug

Heeft u een vraag en wilt u door ons teruggebeld worden?

Deel deze pagina op: