A A A

DETAILPAGINA-VERWIJZERS.png

Ziekenhuisbegeleiding en ondersteuning

Humanitas

Door lichamelijke beperkingen zoals minder goed horen, zien, bewegen en onthouden kan een bezoek aan een ziekenhuis of huisartsenpraktijk een hele onderneming zijn. Vrijwilligers van Humanitas afdeling Leeuwarden e.o. kunnen u begeleiden bij een bezoek aan een arts of specialist indien u woont in de gemeente Leeuwarden.
De begeleiding bestaat uit:
-Het duwen van de rolstoel en meegaan in de taxi en weer terug naar huis.
-Meeluisteren tijdens het bezoek aan de arts of specialist.
-Het aan en uitkleden.
-Het maken van een nieuwe afspraak.
-Regelen dat de juiste papieren meegaan.


Kosten
Humanitas biedt gratis medische begeleiding aan. De vrijwilliger neemt geen vergoeding aan. Indien de vrijwilliger gebruik maakt van zijn eigen auto dienen de parkeerkosten en de rit heen en terug (met een maximum van €5,-) wel vergoed te worden door de aanvrager. De aanvrager betaalt voor de begeleider als deze met de taxi meerijdt.

Werkgebied
Het werkgebied van Humanitas is Leeuwarden en omstreken.


Leveranciers
LeverancierPrijs
Humanitas

Aanmelden of meer informatie aanvragen

[x]

Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden DienstenPalet lidmaatschap

Wat houdt het DienstenPalet-lidmaatschap in?

  • Uw DienstenPalet-lidmaatschap geeft voor alle thuiswonende gezinsleden, wonende op 1 adres, toegang tot het gebruik van kortingen op producten en diensten van leveranciers, collectieve verzekeringen en workshops.

Wat is de duur van uw DienstenPalet- lidmaatschap?

  • Uw lidmaatschap is voor minimaal 1 jaar en loopt vanaf de maand van opgave tot een jaar daarna.
  • Uw lidmaatschap wordt ieder jaar automatisch met 1 jaar verlengd.

Hoe betaalt u uw contributie?

  • U betaalt uw contributie jaarlijks vooruit.
  • U kunt per automatisch incasso betalen of u ontvangt een factuur.

Kunnen de kosten voor uw DienstenPalet -lidmaatschap of de voorwaarden wijzigen?

  • DienstenPalet kan de contributie en/of voorwaarden van het lidmaatschap per 1 januari wijzigen. Wijzigingen worden in december door middel van een brief bekend gemaakt en/of vanaf de maand van opgave.
  • Zodra u zich heeft opgegeven voor het abonnement van DienstenPalet gaat u akkoord met de algemene voorwaarden van DienstenPalet die u toegestuurd zijn of kunt vinden op de website www.paletgroep.nl

Hoe kunt u uw DienstenPalet -lidmaatschap opzeggen?

  • Een opzegging van uw lidmaatschap kunt u op onderstaande manieren doen:
    1. schriftelijk naar Palet Bedrijfsbureau t.a.v. DienstenPalet, Badweg 1, 8934 BW Leeuwarden,
    2. via de e-mail
    3. via het KlantAdviesCentrum op telefoonnummer 0900 321 321 3 (0,01 p.m.)
  • Vermeld bij uw opzegging altijd uw naam, adres en pasnummer.
  • U dient uw opzegging 1 maand van te voren door te geven. Op de Paletpas kunt u zien in welke maand u lid bent geworden.

Wat gebeurt er nadat u uw DienstenPalet-lidmaatschap heeft opgezegd.

  • U ontvangt van ons een schriftelijke bevestiging van opzegging.
  • U blijft lid van DienstenPalet tot de maand waarin u zich hebt opgegeven. Dit kunt u op uw Paletpas terugvinden.
  • Het restant van uw betaalde abonnementsgeld over het lopende jaar wordt niet terug betaald.

Wat gebeurt er als u uw contributie te laat betaalt?

  • Indien u binnen veertien dagen na herinnering niet heeft betaald bent u direct in verzuim.
  • DienstenPalet heeft dan het recht om naast uw contributie ook de incassokosten bij u in rekening te brengen.
  • Als u meer dan 3 maanden achterloopt met uw betaling, beëindigen wij per direct uw lidmaatschap. U blijft verplicht alle openstaande bedragen te voldoen.

(0900) 321 321 3 (€ 0,01 p.m.)
info@paletgroep.nl

Bel mij terug

Heeft u een vraag en wilt u door ons teruggebeld worden?

Deel deze pagina op: