A A A

DETAILPAGINA-DIENSTEN.png

Eerste hulp bij alarmering

Woont u nog zelfstandig, maar wilt u altijd de mogelijkheid hebben om direct hulp te vragen? Dan biedt Palet u professionele thuiszorg alarmering via een senioren alarmsysteem.

Een alarmeringssysteem met professionele alarmopvolging zorgt ervoor dat u thuis met één druk op de knop direct om hulp kunt vragen. Dit kan 24 uur per dag. Zo kunt u zelfstandig, veilig en vertrouwd blijven wonen.

Kosten
Voor het senioren alarmsysteem hangen de kosten af van de soort indicatie die u heeft. Dit houdt in dat er naast een eenmalige bijdrage voor de plaatsing van de apparatuur, ook een maandelijks bedrag voor de huur van het alarmsysteem wordt afgeschreven. Deze afschrijving verloopt via de leverancier van de apparatuur. Een automatische incasso is verplicht.

  Wilt u zich meteen aanmelden of heeft u vragen? Vul onderstaand formulier in of bel met het Klantadviescentrum, (0900) 321 321 3.

 Palet biedt u een ruime keuze uit diensten. Wilt u weten welke diensten u allemaal in Leeuwarden en Noordwest Friesland kunt ontvangen? Klik hier voor een totaaloverzicht van ons dienstenaanbod. Van sokken breien tot taarten bakken! Voor elk wat wils.

 

Leverancier

Palet Thuiszorg

Aanmelden of meer informatie aanvragen

[x]

Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden DienstenPalet lidmaatschap

Wat houdt het DienstenPalet-lidmaatschap in?

  • Uw DienstenPalet-lidmaatschap geeft voor alle thuiswonende gezinsleden, wonende op 1 adres, toegang tot het gebruik van kortingen op producten en diensten van leveranciers, collectieve verzekeringen en workshops.

Wat is de duur van uw DienstenPalet- lidmaatschap?

  • Uw lidmaatschap is voor minimaal 1 jaar en loopt vanaf de maand van opgave tot een jaar daarna.
  • Uw lidmaatschap wordt ieder jaar automatisch met 1 jaar verlengd.

Hoe betaalt u uw contributie?

  • U betaalt uw contributie jaarlijks vooruit.
  • U kunt per automatisch incasso betalen of u ontvangt een factuur.

Kunnen de kosten voor uw DienstenPalet -lidmaatschap of de voorwaarden wijzigen?

  • DienstenPalet kan de contributie en/of voorwaarden van het lidmaatschap per 1 januari wijzigen. Wijzigingen worden in december door middel van een brief bekend gemaakt en/of vanaf de maand van opgave.
  • Zodra u zich heeft opgegeven voor het abonnement van DienstenPalet gaat u akkoord met de algemene voorwaarden van DienstenPalet die u toegestuurd zijn of kunt vinden op de website www.paletgroep.nl

Hoe kunt u uw DienstenPalet -lidmaatschap opzeggen?

  • Een opzegging van uw lidmaatschap kunt u op onderstaande manieren doen:
    1. schriftelijk naar Palet Bedrijfsbureau t.a.v. DienstenPalet, Badweg 1, 8934 BW Leeuwarden,
    2. via de e-mail
    3. via het KlantAdviesCentrum op telefoonnummer 0900 321 321 3 (0,01 p.m.)
  • Vermeld bij uw opzegging altijd uw naam, adres en pasnummer.
  • U dient uw opzegging 1 maand van te voren door te geven. Op de Paletpas kunt u zien in welke maand u lid bent geworden.

Wat gebeurt er nadat u uw DienstenPalet-lidmaatschap heeft opgezegd.

  • U ontvangt van ons een schriftelijke bevestiging van opzegging.
  • U blijft lid van DienstenPalet tot de maand waarin u zich hebt opgegeven. Dit kunt u op uw Paletpas terugvinden.
  • Het restant van uw betaalde abonnementsgeld over het lopende jaar wordt niet terug betaald.

Wat gebeurt er als u uw contributie te laat betaalt?

  • Indien u binnen veertien dagen na herinnering niet heeft betaald bent u direct in verzuim.
  • DienstenPalet heeft dan het recht om naast uw contributie ook de incassokosten bij u in rekening te brengen.
  • Als u meer dan 3 maanden achterloopt met uw betaling, beëindigen wij per direct uw lidmaatschap. U blijft verplicht alle openstaande bedragen te voldoen.

(0900) 321 321 3 (€ 0,01 p.m.)
info@paletgroep.nl

Bel mij terug

Heeft u een vraag en wilt u door ons teruggebeld worden?

Deel deze pagina op: