A A A

Persbericht Van Smaak

09-11-2014

Maaltijdservice Noord wordt ‘Van Smaak’

Maaltijdservice Noord staat aan de vooravond van een aantal veranderingen. Maaltijdservice Noord wil groeien als bedrijf en daarom gaan wij onze maaltijden en dienstverlening nog verder ontwikkelen!

Nieuwe bedrijfsnaam
Maaltijdservice Noord heeft haar naam sinds 4 juni 2012 veranderd in ‘Van Smaak’. Deze eigentijdse bedrijfsnaam toont karakter en straalt uit waar wij als organisatie voor staan: passie, plezier en persoonlijkheid.

Nieuw adres
Een andere verandering is dat Maaltijdservice Noord op 4 juni 2012 is verhuist naar Drachten. De nieuwe locatie ligt centraal in het Noorden en biedt alle mogelijkheden voor onze ambities. We willen het voor onze huidige en toekomstige klanten nog beter doen door nieuwe concepten en producten te ontwikkelen. Naast uitstekende producten is onze dienstverlening een van de belangrijkste pijlers en dat willen wij dit nog verder ontwikkelen en professionaliseren. Zowel de keuken, het portioneren, het expeditie- en logistiek centrum als de kantoren worden in één pand gevestigd. Ook is er een ruime demonstratiekeuken.

Nieuwe contactgegevens ‘Van Smaak’:
Richterlaan 5
9207 JT Drachten
9200 LA Drachten
Telefoon: 088 - 511 5400
Fax: 088 – 511 5401
info@vansmaak.nl
www.vansmaak.nl

(0900) 321 321 3 (€ 0,01 p.m.)
info@paletgroep.nl

Bel mij terug

Heeft u een vraag en wilt u door ons teruggebeld worden?

Deel deze pagina op: